11 Nisan 2010 Pazar

CUMARTESİ AKŞAM YEMEĞİ



Cumartesi akşam yani dün yemekte aile dostlarımız vardı.(Bay Ailesi)
yemek çok güzel geçti yedik, içtik ,sohbet ettik. Gelirken bana güzel ve şık bir kurabiyelik getirmişler. Onun içinde ayrıca teşekkür ediyorum.(Çok sağol Koray her nekadar hediyeyi Gülay Teyzem seçmiş olsada . Gülay teyzecim çooook teşekkürler)

Sizlerle bu güzel sofrayı ve tariflerimi paylaşmak istedim.Yalnız tarifler biraz zaman alabilir birkaç gün içinde hepsini yayınlayacağım. Sizler şimdilik resimleri paylaşıyorum.
==Birkaç tarif daha önceden yayınlamıştım renkli yazıların üzerine tıklarsanız tariflere ordan ulaşabilirsiniz==

İyi Seyirler

KARNABAHAR SALATASI



KIRMIZILI SALATA



ZEYTİNYAĞLI DOLMA



AVCI BÖREĞİ



KIRMIZI MERCİMEK ÇORBASI



PATLICANLI ETLİ GÜVEÇ-NOHUTLU PİLAV



EV YAPIMI BAKLAVA ve MİSAFİRLERİMİN GETİRMİŞ OLDUĞU KADAYIF SARMA



GÜLAY TEYZEMİN HEDİYESİ KURABİYELİK ve MEYVELİK
(şidilik boş ama yakında dolu ve güzel tarfilerle sık sık sizlerle olacak)

2 yorum:

  1. Ebrucum iyi haftalar canım. Çok hoş bir sofra olmuş hayatım. Ne güzel aile dostları ile bir arada. Ellerine sağlık. Sofra harika yemekler desenler onlara ayrı bir güzel. Hediyeni de güle güle ve iyi günler de kullan. Seni ve oğluşu öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik cok güzel bir sofra olmus .Hediyenizi güzel günlerde kullanin sevgiler canimöptüm..

    YanıtlaSil