1 Nisan 2010 Perşembe

FIRINDA MANTARLI PENNE MAKARNA


Benim uydurup yaptığım bir makarna umarım dener ve beğenirsiniz.

Malzemeler:
Yarım pakette penne makarna
10-12 tane mantar
2 domates (yazdan hazırladığınız sosta olur ki ben öyle yaptım)
2 biber
1 soğan
1 yemek kaşığı salça
yağ, tuz, karabiber

Üzeri için ; kaşar rendesi

Yapılışı:
Önce makarnaları haşlıyoruz.
Makarnalar haşlanırken tavada soğan, mantar ve biberleri kavuruyoruz.üzerine salça ve domates sosunu ilave edip karıştırıyoruz.
en son tuz ve baharatları ilave edip ocaktan alıyoruz.
haşlanmış makarnaları süzdükten sonra ayrı bir kapta mantarlı harç ile karıştırıp fırın tepsisine döküyoruz. Üzerine kaşar rendeside ekleyip ısıtılmış fırında kaşarlar kızarana kadar bekletiyoruz.Afiyet olsun

4 yorum:

  1. mmmm bu görüntüdeki makarna neffis olmalı. bayılırım böyle lezzetli görünen şeylere,özellikle de makarnaya.yapan ellere sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canım hayırlı cumalar. Ellerine sağlık. Benim becerikli arkadaşım. Döktürmüşsün yine. Öpüyorum canım seni ve oğluşu

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor, ben de güya düzenli beslenicem ya oruçlu insan gibi akşamı bekliyorum. Akşam da gelmiyor ki...

    YanıtlaSil