19 Mart 2010 Cuma

PATATESLİ PAY

Yapımı çok kolay olan bu pay oldukçada lezzetli.sakın sizde benim gibi tuz koymayı unutmayın...



Yapılışı
3 ymurtayı mikserin en yüksek devrinde 2-3 dk. çırpın. 1 su bardağı sıvıyağ, 1 su bardağı yoğurt, 1 tatlı kaşığı, tuz, pul biber ve karabiber ilave edip çırpın.
3 orta boy patatesi küp küp doğrayın. ve karıştırın.
1.5- 2 su bardağı unu ve kabartma tozunu da ilave edip karıştırın.
tepsiye döküp üzerine susam serpin. 180 derece de üzeri kızarana kadar pişirin.

4 yorum:

  1. Ebrucum ellerine sağlık canım. Bu payı bende yaparım. Özellikle pazar günleri ilkindi çayına.
    Çocuklar çok severler. Canım bugün seni aradım ama evde yoktun herhalde.Öpüyorum seni ve oğluşu

    YanıtlaSil
  2. Emine telefonda bir problem mi var gene. saat:14,15 seni aradım açan olmadı. Ben şu an işyerindeyim.öpüyorum canım seni

    YanıtlaSil
  3. temennilerinize çok teşekkürler,
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. BİZDE SEVERİZ BUNU
    HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM

    YanıtlaSil