8 Mart 2010 Pazartesi

İNCİR UYUTMASI


bu tatlıyı ilk defa yaptım ama eşimin favorisi oldu hem hafif hem de çok kolay bir tarif denemenizi tavsiye ediyorum.

İNCİR UYUTMASI

Malzemeler:
1 litre süt
20-25 tane incir
1 su bardağı şeker

Yapılışı:
incirleri ıslatın (bir gece önceden ıslatırsanız daha iyi olur) yumuşayınca küçük parçalara bölüp rondoda çekin. Diğer tarafta sütü ısıtın ama ılık olsun çok fazla ısınmasın içine şekeri ekleyip karıştırın. parçalanmış olan incirleri yavaş yavaş sütün içine aktarın ve karıştrın. kaselere servis yapıp üzerine tarçın ve ceviz döküp servis yapın. AFİYET OLSUN...

2 yorum:

  1. Ebrucum merhaba canım. Oğluşa geçmiş olsun. Bilirim pek zor olur diş çıkarmaları.İnşallah iyileşmiştir oğluş. Ben de merak ettim. Bir problem mi var diye. Neyse ki sadece diş sorunu olsun. Ellerine sağlık canım. Tatlı hem hafif hem de çok lezzetli. Öpüyorum canım seni ve oğluşu. Kadınlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. pembetatlar.blogspot.comSalı, 09 Mart, 2010

    Canım çok geçmiş olsun...

    Ebrucuğum maillerine bir bakarmısın??
    Bakınca beni bilgilendirirsen çok sevinirim sevgilerimle...

    YanıtlaSil