25 Mart 2010 Perşembe

KIZARMIŞ MANTAR ve TAVUK KANATLARI


Selaam önceleri pek sevmezdim tavuk kanatlarını ama şu meşhur fast food restoranlarında yine dekk. neden ben evde yapamayım ki dedimm ve denemeye karar verdim ve ilk deneme müthiş onlardan hiç bir farkı olmadıı.Vee yanında yazdan hazırlamış olduğum domates sosla harika olduu.

Malzemeler:
10 adet tavuk kanadı ve ya baget
1 yumurta
pane harcı
kızartmak için yağ

Yapılışı:
öncelikle tavuklarımızı haşlıyoruz yanlız çok fazla değil 15- 20 dak. daha sonra suyunun süzlmasi için tavukları süzgeçe alıyoruz. bir yandan da panelemek için harcımızı hazırlıyoruz.illaki hazır pane harcına gerek yok.

Ben kurutulmuş olan ekmekleri robotta çekip köfteler için galeta unu haline getiriyorum. Sizde panelemek için bu unu kullanabilirsiniz. içine karabiber, tuz istediğiniz baharatları koyarak paneleyebilirsiniz.

Neyse biz tarife dönelim. Tavukları önce çırpılmış yumurtaya ardından da pane harcına bulayıp kızgın yağda altın sarısı olana dek kızartın.
önce mantarları kızartırsanız daha güzel olur. Çocukların severek yiyeceği tavuk kanatlar oldu değil mi?

Şimdi ne gerek var dışarda yemeye işte size ev ekonomisii...

4 yorum:

  1. Canım merhaba. Ellerine sağlık. Kızarmış tavuk kanatları bizim evde de sevilerek yenir. Hele ki oğlumun tavuk bageti yemesine bayılıyorum. Kolları sıvar ucunda tutar yer ağzı batar. Pek bir sevimli olur. Öpüyorum canım seni ve oğluşu

    YanıtlaSil
  2. Bende bayılıyorum kfc ye oğlumda anne acı ama bende yiğcem diyo :) aman arada bir kaçamak olur kalorisi biraz fazla ama ne yapalım.
    En iyi çözüm aslında evde yapmak ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. evet asumancım bende kfc nin bagetlerine bayılıyorum.acılı çok güzel oluyoo...

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım herşeyin evde yapılanı makbuldur bizde de ellerine sağlık çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil