31 Ocak 2011 Pazartesi

OĞLUŞUM 2 YAŞINDA

DSC03808

Geçte olsa oğlum için yaptığım yaş pastamı yayınlıyorum. Artık bütün derdini anlatabiliyor. İstediği İstemediği her şeyi söyleyebiliyor.
Son zamanlarda en çok Hoşuma giden ise gelip kucağıma oturup önce boynuma sarılıyor ardından anne seni çok seviyom demesi.
Allahım isteyen bekleyen herkese sağlıklı hayrılı evlatlar nasip etsin…

Pastamın tarifine buradan ulaşabilirsiniz. Tek fark üç katlı yaptım ve bir katına çikolata parçaları diğer katına muz dilimleri koydum….
Dilim fotoğrafını çekemedim çünkü çekmeye fırsat olamadan yendi bitti

pasta

6 yorum:

  1. ALLAH uzun sağlıklı ve mutlu bir hayat nasip etsin arkadaşım.pastada harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Allah uzun,sağlıklı, mutlu, bereketli, huzurlu bir ömür nasip etsin miniğe..
    pastanız nefis görünüyor ellerinize sağlık..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. saglıklı,mutlu ve huzurlu güzel yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Rabbim hayırlı ömürler versin Pasta çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. nice yıllar diliyorum oğlunuza sağlıkla, huzurla, mutlulukla... :)

    YanıtlaSil
  6. Ebrucuğum,
    Allah oğlunu ve hepimizin yavrularını da kendisini bilen,hayırlı evlatlar eylesin(amin).

    YanıtlaSil