28 Ocak 2011 Cuma

MAKARNA SALATASI

DSC03609

Hayırlı cumalar...
Makarna salatasını hemen hemen herkes bilir bende arşivimde bulunması açısından ekleyeyim dedim. ani gelen misafirler için çabucak hazırlanan lezzetli bir salata.

Malzemeler:
yarım paket boncuk makarna (istediğiniz her çeşit makarna olabilir)
1 kutu patates, bezelye, havuç garnitürü
6-7 adet kornişon turşu
yoğurt, mayonez
1 diş sarımsak

Yapılışı:
Makarnalarımızı haşlayıp süzgeçten geçiriyoruz. Birbirine yapışmasını önlemek için soğuk suyun altına tutuyoruz. makarnalarımız süzülürken yoğurt, mayonez ve dövülmüş sarımsağı da karıştırıyoruz. Makarnaları servis kasemize alıp üzerine garnitürü ve minik minik doğramış olduğumuz kornişoları ekliyoruz en son da yoğurdu salatamızın üzerine gezdirip iyice karıştırıyoruz. Arzuya göre üzerine çok az bir zeytinyağı dökebilirsiniz. Dereotu ile de süsleyip serviz ediyoruz. AFİYET OLSUN...

7 yorum:

  1. çok severim makarna salatasını.harika olmuş arkadaşım.içine dereotuda doğramanı öneririm .çok yakışıyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ebrucuğum,
    ben de çok severim bu salatayı,çok lezzetli ve yoğurt ilavesi ile de çok hafif,
    eline sağlık,hayırlı cumalar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bayılırım makarna salatasına ellerine sağlık.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. canımcım... bende yaparım arada bir çocuklar senin yaptığın şekliyle bayılıyor:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. işte makarnanın en sevdiğim hallerinden biri.ellerine sağlık ebrummmcummm...
    nefis görünüyor ki bayılıyorum bu lezzete...hem bu akşam ben de de vardı biliyor musun...
    kocccca bi kase yedim.eline sağlık.
    sevgiler canımmmm

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglik canim, nefiss görünüyor! hayirli geceler..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım.
    Makarnanın şu salata halini sevmeyen yoktur diye düşünüyorum.
    Sabah kahvaltıda bile yerim ben bunu :)
    Afiyet olsun inşAllah..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil