17 Mayıs 2010 Pazartesi

YABAN MERSİNLİ KEK



Hafta sonu insan ev de olunca ne yapsam da yesem diye düşünüyor. Sinangilin unlarından fındıklı olanı denedim gayet başarılı bir kek oldu. İçine de yaban mersini ekledim. İşte tarifi

Malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı süt
yarım su bardağı sıvıyağ
1.5 su bardağı şeker
1 portakal suyu
1 bardak yaban mersini
2.5- 3 su bardağı sinangil fındıklı kek unu

Yapılışı:
Önce yumurtaları şekerle beraber çırpıyoruz daha sonra sırayla sıvı malzemelri ve üstüne de unu ekleyip mikserle çırpıyoruz.yağlamış olduğumuz kek kalıbına malzemeyii koyup 180 derecelik fırında pişiriyoruz.Afiyet olsun...
Bu kek unlarının bir güzel yanı var oda kabartma tozu ve vanilya istemiyor...

7 yorum:

  1. elinize emeğinize sağlık.nefis bir görüntü.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok lezzeli olmuştur helede yaban mersini varsa dahada lezzetli ellerine sağlık canım sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. CARİNE SAĞLIK KEK HARİKA GÖZÜKÜYOR....

    GÜZEL BİR HAFTA GEÇİRÖEM DİLEĞİYLE..

    YanıtlaSil
  4. Ebrucum merhaba öncelikle ödülün için çok teşekkür ederim. Aldım:)
    Yaban mersini son zamanlarda tariflerimizde bayağı popüler oldu.İyi de oldu çünkü çok faydalı. Senin kekinde gerçekten çok güel duruyor. Ne güzel kabarmış. Pauk gibi olduğu belli. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. İyi haftalar canım. Kek harika görünüyor ellerine sağlık. Ödülün için teşekkür ederim. Blogumda yayınlamaya vaktim olmadı. inşallah bugün yayınlıycam. Öpüyorum seni ve oğluşu

    YanıtlaSil
  6. Ben de aynı öyleyim. Hafta sonu ne yesem diye düşünüp duruyorum. Sanki yemezsem birşey olacak :) Kek çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. bende denemek istiyorum.ellerine saglık.

    YanıtlaSil