15 Mayıs 2010 Cumartesi

2 KERE TATLI BLOG ÖDÜLÜM....




Uzun zamandır yayınlamayı düşündüğüm ama yayınlayamadığım blog ödülümü ancak buün yayınlayabildim.(Ufaklık biraz rahatsızdıda..)

Neden iki resim var çünkü iki değerli arkadaşım beni bu ödüle layık görmüşler...
onlar kimmi?

HÜMEYRA
ve
TESBİH TANELERİ
kendilerine huzurlarınızda
çok ama çok teşekkür ediyorum.
Ödülün kuralları varmışş
1- Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.
2- Bu ödülle ilgili bir post yazın, fotoyu ve ödülü göndereni yazın.
3- Ödülü blogunuza koyun ve ödüllendirdiklerinizi bilgilendirin...

4 yorum:

  1. canm benm , önce tebrik ederim sonra da teşekkür :).. güzel hafta sonları diliyorum ..
    içten sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ufaklığa geçmiş olsun diyorum Allah şifa versin yeni hatimden de sana 18. cüzü yazdım 15 gün süresi var hatim bloğumdan bakabilirsin ayrıca bitirince lütfen bir haber ver emi canım sevgiler Rabbim razı olsun

    YanıtlaSil
  3. Ödülün için tebrik ederim ve güzel yorumun için teşekkürler...Uzun zamandır yazamıyordum. ilk yorumu almak çok iyi geldi...Görüşürüz...

    YanıtlaSil
  4. Canım tebrikler,senin elinden aldım ödülümü çok mutlu etti beni hemen yayınlıcam sevgiler

    YanıtlaSil