9 Şubat 2011 Çarşamba

YOĞURTLU SALATALAR

cats8

Güneşli güzel bir Ankara sabahından herkese merhaba.
Yoğurt sarımsak ikilisini sevmeyen yoktur sanırım. Sarımsak ve yoğurt bir araya geldimi hemen hemen her şeyin üzerine harika bir sos oluyor. Makarnalar ,salatalar, atıştırmalıklar ve bir dolu şey daha….

Ve işte yine severek yediğimiz yoğurtlu sarımsaklı salatalar…

YOĞURTLU PATLICAN SALATASI

DSC03740

Yazdan közleyip derin dondurucuya koymuş olduğumuz patlıcanları salata kasemizin içine alıyoruz ve üzerine sarımsaklı yoğurt döküyoruz. İsterseniz içine kırmızı biber de koyabilirsiniz. Üzerine dereotu doğrayıp servis yapıyoruz.

YOĞURTLU MANTAR SALATASI

DSC03902

İlk yediğim zaman hadi canım mantar da olur mu? demiştim ama oluyormuş hem de nefis oluyormuş. Ama ben ilk yediğim şekilde değil de değiştirerek yaptım bu salatayı.

Mantarları istediğiniz büyüklükte doğrayıp 1 kaşık yağ koyduğumuz tavada mantarlar suyunu çekene kadar kavuruyoruz. Mantarlarımız soğuduktan sonra üzerine sarımsaklı yoğurdumuzu döküp servis ediyoruz. Afiyet olsun.

10 yorum:

  1. Patlıcan salatasını çok severim..Ellerine sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Salatalar nefis olmuş ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım mantar salatasını yoğurtlu hiç denememiştim
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. ikisi de nefis görünüyor.. yoğurt sarımsak ikilisi gerçekten herşeye yakışıyor.. ellerinize sağlık.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ebrucuğum,
    dediğin çok doğru,
    sarmısaklı yoğurt salata ve uygun yemeklere çok lezzet veriyor,salataların nefis görünüyor,
    eline sağlık,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık. Yoğurt-sarımsak ikilisi gerçekten herşeye yakışıyor. Şu mantarlı salatayı ben de merak ediyorum.
    Akşama da yoğurtlu karışık kızartma yapıyorum, yine yoğurt ve saımsak ikilisi sağolsun :)

    YanıtlaSil
  7. ablacım ellerine sağlık:)
    mantar salatasını bizde yoğurtlu yapaız:)
    nefis olur:)

    YanıtlaSil
  8. mantar yemiyorum ama patlıcan salatası tam bana göre arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Yoğurt+mayonez
    sarımsak salataların vazgeçilmezi :)
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Müthiş ikili. Ellerine sağlık bir tanem. Salatalar harika olmuş.

    YanıtlaSil