30 Ekim 2010 Cumartesi

DOMATES KURUSU SALATASI



Bu yaz ilk defa domates kuruttum. Hep merak ettiğim ama hiç denemediğim bu lezzeti artık yemeklerimde ve salatalarım da kullanacağım. Bu salatanın da tadı harika….İlk olarak Ramazan da Sahura gelen misafirlerim için yapmıştım...



Malzemeler:
6-7 adet kuru domates
Ceviz
Nar ekşisi
Zeytinyağı
Tuz ve kekik

Yapılışı:
Domateslerimizi kaynayan suya atıp bir kaç dakika haşlıyoruz ardından kaynayan sudan çıkartıp kağıt havlunun üzerine alıp kurutuyoruz ve domateslerimizi dilimliyoruz. Ve salata kasemizin içine alıp diğer malzemeleri karıştırıp domateslerimizin üzerine gezdiriyoruz. Afiyet bal şeker olsun canlarım…

9 yorum:

  1. Süper görünüyor. İştah açıcı ve çok leziz, ellerinize,emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. Benimde en sevdiğim salatadır. Ama ceviz koyarak denememiştim hiç. Ben genelde sumakla karıştırılmış soğan ve bol yeşillikle yaparım.
    Bunu da deneyeceğim. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. domates kurusu eminim çok lezzetli olmuşturceviz eşliğinde ımmmmm enfes ellerine sağlık canım benim sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Bende hiç domates kurutmadım. Eminim çok güzel oluyordur. Domatesin bu kadar pahalı oldugu şu gunlerde kendinle ne kadar gurur duysan az valla:)) Salatada ye beni diyor ayrıca:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, denemeli:))

    YanıtlaSil
  6. kurutulmuş domatesim var deneyeyim inşaallah lezzetli görünüyor ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ebrucum heleki kendin kurutmuşsun nefis bir lezzet
    ellerine sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. merhaba sevgili canikom;

    domatesleri yuvarlak yuvarlak doğrayıp fırın ızgarasında güneşe koyup kuruttum.

    YanıtlaSil