21 Ağustos 2010 Cumartesi

SAHUR DAVETİ


Çarşamba günü sahur da sevdiğimiz arkadaşlarımız vardı birlikte yedik içtik güzel sohbetler yaptık. Sabah namazları kılındı ve herkes evine uğurlandı. İşte sizlere güzel bir sahur sofrası...

kahvaltılıklar...



Domates kurusu...



patatesli milföy böreği...



turhal çöreği....



patates kızartması...



tabikii ekmekkk...



Çökelik sündürmesi de yapmıştım ama ne yazık ki fotoğrafını çekemedim..:))
başka zaman yapıp yayınlarım inş... hepinize hayırlı ve bereketli sahur ve iftarlar..

10 yorum:

  1. ellerine sağlık canım bereketli olsun Rabbim ağız tadınızı bozdurmasın sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, her sey cok güzel, ellerinize saglik, selamlar....
    Hayirli iftarlar...

    YanıtlaSil
  3. Ohh yanında da nefis taze bir çayy ellerine sağlık canım çökelek sündürmesini merak ettim canım

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık tatlım. Ne kadarda tatlı gelmiştir arkadaşlarla yapılan sahur...

    YanıtlaSil
  5. çok leziz görünüyor gerçekten.sevgilrer sevgili arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. afiyet,bal,şeker olsun bacımmm..elceğizlerine sağlık...bende sana çok çok teşekkür etmek istiyorum,şu gönderdiğin erişteler vardı ya..ay yedikçe seni anıp,bol bereketler diyorum canım..Allah razı olsun..bu ara da ebrucum domates kurusunu sen mi yaptın.yaptıysan bir ara bana tarifini yollayabilirmisin şekerim.
    sevgiler
    hayırlı ramazanlar canım...

    YanıtlaSil
  7. ilk olarak tüm arkadaşlarıma yorumları için sonsuz teşekkür ederim.

    şule ablacım domatesleri kendim kuruttum ve kendim yaptım tarifini yayınlayacağm

    minticim senin etkinliğine bu ikinci davet edilişim artık gelmessem çok büyük ayıp olacak canım arkadaşım yeni tariflerle etkinliğine katılacağım.

    asumancım çökelek tarifinide en kısa zaman da yayınlayacağım.

    herkese sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil