16 Ağustos 2010 Pazartesi

KABAKLI HAVUÇ TARATOR



nette ki havuç tarator tariflerine baktığımda kabak ve mayonez yoktu bende biraz değiştirip içine kabak ve mayonez kattım. Benim tarifimde böyle oldu....:)))

Malzemeler:
2 adet kabak
4 adet havuç
yoğurt
mayonez
sarımsak (isteğe bağlı)
tuz, sıvıyağ



Yapılışı:
kabak ve havuçları rendeleyip hafif yağda kavuruyoruz. Kavurduktan sonra soğumaları için bir tabağa alıyoruz. Diğer yandan yoğurt, mayonez, tuz ve sarımsağı karıştırıp soğuyan kabak ve havuçları bu karışıın içine döküyoruz. Afiyet olsun...

Ben ramazan olduğu için sarımsak kullanmadım ama ramazandan sonra kesinlikle sarımsaklı yapacağım..

tarifimi Sevgili Gelibolu17 nin ev sahipliğini üstlendiği ;
İftar bereketi Etkinliği - 4- 'e
Gönderiyorum ..

9 yorum:

  1. ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞIM.ELLERİNE GÖNLÜNE SAĞLIK.
    HER ZAMAN BEKLİYORUM.SEVGİLER SELAMLAR

    YanıtlaSil
  2. Farklı bir tarif olmuş ellerinize,emeğinize sağlık. Hayırlı iftarlar.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Elllerine sağlık bende bu şekilde yapıyorum hatta üzerine cevizde ekliyorum nefis oluyor

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık süper görünüyor doğrusu.sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  5. değişiklik yakışmış taratora eminim tadıda enfestir ellerine sağlık....
    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım. Evdeki tek kalan havuç, kabakla yapılabilecek çok hoş serin bir lezzet...

    YanıtlaSil
  7. Canım Hayırlı Ramazanlar. Uzun süredir görüşemedik. Ben de 2 aydır bloga giremiyordum. Daha sonra telefonda detaylı görüşürüz. Ellerine sağlık bir tanem. Tarator harika görünüyor. Bende pek severim sıkca da yaparım. Yazın salatalar çok yeniyor.Seni ve oğluşu öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Canım ben taratora biterim:)
    Babam da çok sever,hafta sonları mutlaka yapardı annem,ellerine,gönlüne sağlık..
    Muhabbetle

    YanıtlaSil
  9. kabak ve havuç bir arada güzel olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil