3 Eylül 2010 Cuma

HAZIR YUFKADAN KOL BÖREĞİ




aslında kol böreğinin açılmış olanı daha makbul ama ben hazır yufka ile olanını yaptım gayette başarılı oldu. İnşallah bir daha ki sefere açmasını yapar yayınlarım.

Malzemeler:
6 adet yufka
1,5 su bardağı süt
1 yumurta
3 yemek kaşığı zeytinyağı
beyaz peynir
kıyılmış maydanoz
1 yumurtanın sarısı
çörek otu, susam

Yapılışı:
süt, yumurta ve yağı bir kasede çırpın. ezilmiş beyaz peyniri ve kıyılmış maydanozu ayrı bir tabakta karıştırın. yufkanın birini masaya yayın. harçtan yufkanın üzerine sürün. yufkanın dörtte üçünü kaplayacak şekilde kapatın.



peynirli içi yufkanın üzerine yayın.



yufkanın kenarlarını içe doğru kıvırıp yufkayı rulo şeklinde sarın. isterseniz yufkayı ortadan ikiye kesin isterseniz katlayın ben yufkayı ikiye katladım.



yağlanmış tepsiye yanyana dizin. aynı işlemi diğer içinde yapın. sütlü harçtan arttıysa ruloların üzerine sürün. bir yumurtanın sarısını çırpıp ruloların üzerine sürün. çörek otu ve susam serpip börekler kızarana kadar pişirin.Fırından çıkardıktan sonra kesip servis tabağına alın. Afiyet olsun.


bu tarifimi HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN 5.Sİ OLAN SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİ'ne yani Minticiğime gönderiyorum.

8 yorum:

  1. NEFİS GÖRÜNÜYOR ELİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. Bol peynirli, bol maydanozlu böreğe bayılırım...
    Çokta lezzetli görünüyor.
    Ellerinize sağlık olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Es-Selam gülüm.
    Harika görünüyor,el açması gibi olmuş vallahi.
    Ellerine,gönlüne sağlık nasıl acıktım ya Hu,haydi az kaldı inşallah :)
    Muhabbet ve selametle

    YanıtlaSil
  4. Nefis olmuş nefis, olsa da yesek şimdi.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Mmmm ellerine saglik canim cok guzel gorunuyor kol boregin

    YanıtlaSil
  6. EBRUCUM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.BÖREKLER ŞAHANE OLMUŞ GERÇEKTEN.MAŞALLAH PEK MARİFETLİSİN.BU ARADA BEN DE ANKARA AYDINLIKEVLERDE OTURUYORUM VE,DOĞUM YILLARIMIZ DA AYNI ÜSTELİK BEN DE NİSAN 26 LIYIM.VE BENİM DE BİR OĞLUM VAR.ÖPÜYORUM SENİ ARKADAŞIM.TARİFİN YAYINDA...SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. SENİ İZLİYORUM CANIM.GÖRÜŞÜRÜZ.MİNTİCİĞİNDEN SELAMLAR:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyor. Ramazan ramazan canımız çekti :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil