12 Temmuz 2010 Pazartesi

TATİL ve KISA BİR ARA


Sevgili blog arkadaşlarım Ağustosbaşına kadar buralar da olamayacağım. Dün almış olduğum ani bir kararla Memlekete gidiyorum. Dönene kadar buralar size emanet. Döndüğüm de yeni ve güzel tariflerle sizlerle olacağım inşallah.. Sevgiyle sağlıcakla kalın Allaha emanet olun. Hakkınızı helal edin.

Umarım güzel bir tatil olur.....
Sizi Turhal'ın güzel bir resmiyle başbaşa bırakıyorum. Daha valiz hazırlayacağım, Ütü yapacağım iş çok anlayacağınız....

10 yorum:

  1. Canım iyi tatiller sana bol bol eğlen havada güzle olur inş sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teekürler asumancım iyi dileklerin için

    YanıtlaSil
  3. hoşbuldum canım :)))sana iyi tatiller diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ebrucum hayırlı tatiller. gönlünce eğlenirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı yolculuklar gülüm.
    İyi,keyifli tatiller dilerim:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle gidin ve gelin.Bloğunuzu takip ediyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.Yeni açtığım bloğumada bir kahve içimlik ziyaretlerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. iyi bir tatil geçirmeni dilerim canım

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller.Sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  9. Ebrucum tatil dönüşün işin çok seni mimledim canım :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil